Olen viikonlopun siivonnut kaappeja ja hyllyjä tulevaa muuttoa silmälläpitäen. Tänään oli vuorossa vaatehuoneen tyhjennys. Vaatehuone oli melko kivuton, sain kuitenkin viisi isoa muovikassia täyteen kierrätykseen sopivia vaatteita + heitin osan kulahtaneista alusvaatteista (yäks!) roskiin.

Henkisesti kovempi paikka oli käydä läpi yksi iso säilytyslaatikko, jossa tiesin olevan vaatteita mun laiheliiniajoilta (= 13-14 kg kevyempänä kuin mitä nyt olen).

Kun katselin niitä housuja (kokoa 32, 34 siis "naistenkokoja") en ollut uskoa että olen todellakin ollut niin pieni jossakin vaiheessa. Ihme kumma en siirtynyt raastamaan hiuksia, ripottelemaan tuhkaa ylleni jne. vaan sain ihan hirmuisen motivaatiopuuskan. Mun laihat aikani siis tulivat tiputtamalla ensi 62 -> 55 ja sitten 55 -> 46-47. Eli tilanne nyt ei ole mitenkään pahempi, ehkä päinvastoin; tiedän mulla olevan enemmän lihasta kuin silloin.

Heitin silti osan niistä laihisvaatteista pois, yksinkertaisesti sen takia että oma maku on hieman muuttunut kolmessa neljässä vuodessa, hehheh. Säästin (tietysti) ne kivoimmat ja olen varma että tämän vuoden puolella vielä niitä sovitellaan päälle!!! (Siis niin että vetoketjutkin menevät kiinni, krhm...)

Nyt on hyvä mieli kun on lähes kaikki kaapit käyty lävitse ja jäljellä on ainoastaan käyttökelpoista tavaraa. Ennen vihasin muuttoa mutta viime aikoina olen kyllä alkanut pitämään siitä, tulee hankkiuduttua kaikesta turhasta eroon. Helpompi pitää kaappejakin järjestyksessä. Samoiten tulee hyvä mieli siitä että joku toivottavasti ilahtuu hyväkuntoisista, siisteistä ja näteistä vaatteista!

Motivoitunutta viikonalkua kaikille!