En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että päärynävartaloiselle annetaan ohjeeksi treenata yläkroppaa jotta mittasuhteet näyttäisivät paremmalle. Mitä se auttaa jos sulla on sitten leveän lantion lisäksi massaa yläkropassa? Eikö se parempi vaihtoehto kuitenkin olisi katsoa ruokavaliota ja pyrkiä treenillä niistä alakropan rasvavaroista eroon? Kohta varmaan suositellaan hiustenpidennyksiäkin vaan sen takia että kroppa jää siten pienemmälle huomiolle...

Niinkuin aiemmin kirjoitin, että mulla on verrattain pieni ylävartalo, ja tottakai tämä treeni & ruokavalio kuluttaa niitä rasvoja myös sieltä. Rinnat ovat pienentyneet (entisestään) mutta se ei aiheuta mulle mitään stressiä (vaikka sen nyt mainitsekin tässä). Olen paljon mieluummin pienirintainen ja muutenkin vähärasvainen, kuin "muodokas" tai "kurvikas". Pahus vaan että nuo lantiorasvat ovat tunnetusti sitkeitä...Tästä tulee pitkä (mutta kunniakas) taistelu jonka aion voittaa :-)

Mies tulee huomenna. Täytyy toivoa että sekin huomaisi edes vähän mun pienentymistä. Edes ne kutistuneet jenkkakahvat mistä olen super-iloinen!

Eilisen lepopäivän ja illan ravintolassakäynnin jälkeen paino oli edelleen 59,1! Tänään mikäli ilma sallii, on luvassa taas 8-9 km tiukkaa rasvanpolttoa.