Aamupaino 59,7

Eli nyt olen sitten siirtynyt virallisesti takaisin 5X sarjaan - ihanaa ihanaa ihanaa!!!

Huomenna on mun virallinen punnituspäivä ja tietenkin taktikoin niin että tänään ei ole luvassa mitään nesteet lihaksiin pumppaavaa lenkkiä vrt. eiliseen ;-)  Uimassa saatan käydä mutta siinäpä se. Eilen ahkeroin taan 530 kcal joista sykemittarin mukaan 45% rasvaa - tuo on sellainen normilenkki jonka koitan tehdä pari-kolme kertaa viikossa. Nyt jo huomaan paidoista jotakin muutosta tapahtuneen, eli mun vatsawurstini osoittaa pienentymisen merkkejä! Tiedän että tulen tuskailemaan vielä moneen kertaan sitä että ahterini pienenee turhan hitaasti, mutta nyt olen kyllä tosi iloinen pienistäkin muutoksista!

Kirjoitin aikaisemin että haluan taas mahtua vanhoihin vaatteisiini, se on tietysti vain osa totuutta. Kaikista eniten haluan taas pitää omasta kropastani enkä hävetä sitä miehen edessä. Parisuhde on kestänyt jo vuosia, pulskia aikoja ja laihempia, joten kyse ei olisi siitä että pelkään miehen vaihtavan mua hoikempaan malliin. Mua vaan inhottaa olla ilman vaatteita kun tuntuu että joka paikka tutisee ja hytkyy :-( Makuuhuoneessa on vähän viileää ja se johtuu yksinomaan musta...

Mutta siis, tästä ne laardit lähtevät! Laitoin nyt tavoitteeksi tuon 54 kg. Jos ei ole selvää kilotavoitetta, saatan alkaa  lipsumaan ajatellen että "ehtii sitä myöhemminkin tänä vuonna".